Sunday, August 9, 2015

Pemenang Syawal Giveaway

Assalamualaikum semua.

Terima kasih kepada semua yang sudi menyertai Syawal giveaway ini dan mendapat sambutan hangat dari bloggers. Thanks sebab sudi support giveaway ini. Sekarang sudah tiba masanya untuk menentukan siapa pemenang yang bertuah yang bakal memiliki bantal felt jahitan tangan oleh saya. Jeng! Jeng! Jeng!

Berikut adalah senarai peserta yang menyertai giveaway ini :


  1. Farhain Azmi
  2. Nur Suzlina Saleh
  3. Mastura Aziz
  4. Addin Farhani
  5. Nor Nazliana
  6. Zaleha Awaluddin
  7. Noor Najwa
  8. Nisha Nisrina
  9. Lightnur Cahaya
  10. Syafikhizar
  11. Yang Baik
  12. Cikgu Norazimah
  13. Dalynna Mahmud
  14. Hani Fadhlina Abdul Rahman
  15. Emma Diana
Jika ada penyertaan yang tertinggal sila inform dengan segera. Tapi saya pasti semua link giveaway sudah saya lawati untuk diulas bagi menentukan siapa pemenang! wehuu. Akan tetapi amat mendukacitakan saya kerana uols semua buat entry yang the best sangat laaaa. Saya sendiri pun pening nak pilih yang mana satu pilihan kalbu. Walaubagaimanapun saya hanya boleh pilih seorang pemenang sahaja memandangkan bantal felt itu pon ada satu sahaja. Harap Maklum. =(

Terima kasih kepada semua blogger buat entry yang the best mengikut kreativiti masing-masing. Saya sangat menghargai kepada blogger yang sudi buat poem, pantun, compliments dan lain-lain. =)

Setelah meneliti setiap entry saya memilih blogger light Nur Cahaya sebagai pemenang kerana kreaviti beliau. Tahniah kerana menang dan jugak bakal berkahwin september nanti!

Susah betul nak pilih sebab mostly buat entry yang sangat kreatif. Bagi yang tidak terpilih pula cuba lagi next time ok! Maaf lah hanya seorang sahaja yang saya boleh pilih.

Tapi kalau berminat dengan bantal felt boleh buat tempahan dengan saya. Boleh pilih design pujaan kalbu sendiri. Boleh email saya atau PM di FB page saya.






No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi :=)