Wednesday, May 14, 2014

Bukan Hanya Sekadar Perniagaan, Tapi Hanya Ingin Berkongsi

Akhirnya, berpeluang jugak nak cuba masuk dalam dunia perniagaan walaupun tak minat langsung. Tapi ambik diploma in business studies. Kalau boleh tak nak sebut perniagaan boleh? ;p. Saya cuma suka dengan seni kraftangan sejak dari kecil lagik. Semakin hari semakin sayang pulak nak tinggalkan dunia seni kraftangan ini kan. Entahlah mungkin ada hikmah disebalik takbir kot. Siapa tahu kan? Kan?

Dengan dunia seni kraftangan hari ini semakin hari semakin tumbuh bagaikan cendawan. Tak macam dulu. Orang rasa macam pelik ja buat kraftangan. Tapi dulu dan kini lain. Semua sudah berubah. Tapi bahan mentah tetap jugak susah nak dapat. Tak semua kedai di pasaran ada barang yang kita nak. Geram pulak.

Jadi, kenapa tidak saya cuba untuk sediakan bahan mentah. Kalau beli sikit-sikit rugi. Kalau dah banyak-banyak saya nak buat apa. Bukan rajin sangat pun berniaga. Jadi, siapa yang berminat dan mencari barang kraft boleh email kepada saya anyshazwanie@gmail.com

Setakat ini, saya akan stok acrylic felt yang murah.




 Tak sabar nak berkongsi macam-macam benda menarik dalam dunia kraftangan. Wehuu. ^_^

Untuk pilih kaler lain-lain klik link ini ok. Hanis Craft

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi :=)