Thursday, April 3, 2014

Pemenang Mac Giveaway

Terima kasih kepada yang sudi menyertai Mac giveaway. Saya sangat-sangat appreciate kepada yang sudi join. =)

Senarai nama peserta :
  1. Mirza Haziqah
  2. Karimah Zulkafali
  3. Maryam Jamilah
  4. Ain XO
  5. Tashira Sha
  6. Firzanah Azhar
  7. Anisyamir Leejo
  8. Arifah Lee
  9. Syuhada Salleh
  10. Mea Away
  11. Karen Nisa
  12. Kiki Piano
Pemenangnya ialah jeng.jeng.jeng.

Maryam Jamilah!

Yang tidak menang boleh cuba lagi next time. Kalau berminat nak felt pillow macam tu pon jangan risau boleh order dengan saya. Saya boleh remade again. =)

Psss. Mungkin lepas ini saya kena bagi surprise la untuk orang yang kerap kali join setiap giveaway diadakan. Thanks uols.

Email : anyshazwanie@gmail.com
FB Page : Hanis Craft

*Note: Kalau ada nama yang saya tertinggal cepat-cepat bagi tahu saya. Nanti saya buat cabutan yang baru. TQ.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi :=)