Thursday, March 13, 2014

Creativity VS Business



Tak sangka. Saya tak minat sangat pun berbisnes. My early ideas I just want to share my craft with others. Cuma saya take order dari kawan-kawan yang mintak untuk buat sahaja. Tak commercialize pon. Tapi dapat jugak feedback. Bertanyakan produk-produk yang dijual. Padahal saya tak supply barang-barang apa pun. Rasa macam rugi pulak tak take opportunity sebab belum mula dah ada orang tanya kan. Tapi insyallah kalau tiada halangan bolehlah buat business secara online. Buat part time ja. Saya cuma berminat dengan craft. I love to develop my creativity. Tak minat sangat berniaga. Walaupun Diploma holder dalam jurusan business study. Mana tahu kan dapat jadik supplier barang-barang kraf untuk kawasan utara. Sebab sini susah sangat nak dapatkan raw material. Cewah bak kata Donald Trump think big kan. =)

Kalau tinggi demand. Bolehlah saya supply.


Email : anyshazwanie@gmail.com
FB Page : Hanis Hazwani

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi :=)