Sunday, February 9, 2014

Pemenang Januari Giveaway

Terima kasih kepada yang sudi menyertai giveaway kali ini walaupun kurang mendapat sambutan. Tapi saya tetap appreciate kepada yang sudi. =)

Senarai nama peserta :

  1. Hazlina Nailofar
  2. Ain XO
  3. Syuhada Salleh
  4. Hanis Nabihah
  5. Nur Farhani Zulkifli
  6. Isha Lestary
  7. Asma Karimah
  8. Miss Ika
  9. Huda Solehah
  10. Nur Khairiah Irwani 
Pemenangnya ialah jeng.jeng.jeng.

Miss Ika!

Yang tidak menang boleh cuba lagi next time. Kalau berminat nak handbouquet macam tu pon jangan risau boleh order dengan saya. Saya boleh remade again. =)

Email : anyshazwanie@gmail.com
FB Page : Hanis Hazwani

*Note: Kalau ada nama yang saya tertinggal cepat-cepat bagi tahu saya. Nanti saya buat cabutan yang baru. TQ.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi :=)